Foldery reklamowe są znacznie skuteczniejsze od tradycyjnych ulotek. Ich składana forma pozwala zmieścić znacznie więcej istotnych informacji na temat firmy i jej oferty oraz zaprezentować je odbiorcom w atrakcyjnej, przyciągającej wzrok postaci. Druk folderów nie jest zbyt wymagający pod względem finansowym, a może przynieść firmie liczne korzyści w postaci poszerzenia grona klientów oraz możliwości zaprezentowania im pełnej oferty usług i korzyści.

Dlaczego warto korzystać z folderów reklamowych?

Foldery reklamowe to, obok ulotek, jedne z najstarszych i najpopularniejszych kompaktowych nośników informacji reklamowych. Ich niesłabnąca popularność wynika wprost z wysokiej skuteczności, która pozostaje niezmienna, pomimo postępu technologicznego i ciągłych innowacji w zakresie promowania usług firm i przedsiębiorstw. Foldery reklamowe zdecydowanie lepiej sprawdzają się w celach promocyjnych niż klasyczne ulotki, gdyż oferują znacznie więcej cennego miejsca na informacje. Pozostają przy tym kompaktowe, czytelne i atrakcyjne pod względem wizualnym. Mogą być ponadto wręczane przy wielu różnych okazjach, co czyni z nich idealny materiał reklamowy mający bardzo szerokie spektrum zastosowań.

Druk folderów reklamowych jest często zamawiamy przez firmy przed ważnymi eventami, do których należą np. konferencje branżowe, targi, szkolenia oraz rozmaite akcje promocyjne, w których bierze udział przedsiębiorstwo. Foldery świetnie dopełniają wystroju firmowych wnętrz pozwalając klientom na szybkie zapoznanie się z dostępną ofertą oraz nowościami podczas oczekiwania w siedzibie firmy. Materiały reklamowe tego typu pozwalają nie tylko opisać działalność firmy słowami, ale także zaprezentować ją w wizualnej postaci, czemu służą grafiki, zdjęcia i inne wizualne elementy, które bez problemu można umieścić w folderze.

Tanie i skuteczne foldery reklamowe – co warto o nich wiedzieć?

Jak przygotować wysokiej jakości, skuteczne foldery reklamowe?

Sukces folderów reklamowych i ich skuteczność w największej mierze zależy od ich projektu. Na tym etapie należy zdecydować o formie oraz formacie broszury oraz jej szczegółowej zawartości. Liczy się nie tylko sama treść, ale także obrazujące ją grafiki, które powinny być starannie dopasowane do oferty firmy, wydrukowane w wysokiej jakości oraz atrakcyjnie współgrające z szatą graficzną całego folderu. Skuteczny folder reklamowy musi przyciągać wzrok odbiorców swoim wyglądem oraz przekonywać ich treścią. Projektując broszurę należy także zadbać o jej czytelność i prawidłowe rozmieszczenie treści. Niemniej istotny jest dobór słów oraz posługiwanie się zrozumiałym, zwięzłym językiem.

Po przygotowaniu projektu przychodzi pora na druk folderów. Zadanie to warto powierzyć sprawdzonej drukarni, która specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości materiałów reklamowych. Konieczny jest prawidłowy dobór jakości i rodzaju podłoża, które powinny być prawidłowo dostosowane nie tylko do budżetu, ale przede wszystkim głównego przeznaczenia folderów. Foldery reklamowe mogą być zarówno składane, jak i klejone lub szyte. Ich jakość i atrakcyjność wizualną można natomiast dodatkowo podnieść poprzez różnego rodzaju uszlachetnienia w postaci błyszczących folii, lakierów oraz tłoczeń.